هم ميهنان عزيز ! روزهای خجسته عيد مبارک باد!
شورای اروپايي نهضت فراگير شورای اروپايي نهضت فراگير

شورای اروپايي نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان حلول عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان و به ويژه مردم کشورما از ژرفای قلب تبريک وتهنیت گفته و آرزومند آن است که اين روز های میمون، سرآغازآن جشن هاو اعیادی گردند که در صورت تحقق امنيت وثبات، رفاه وعدالت اجتماعي،دموکراسي و ترقی برپا خواهد شد.

زيرا با دريغ و درد که مردم ما در شرايطي از اين جشن سترگ مذهبي تجليل به عمل مي آورند که کشورما يکي از خونين ترين سالهای پس از سقوط رژيم سياه طالبان را سپری می کند وسوگمندانه که هنوزهم  فقر، مرض بيکاری،گرسنه گي،بالا بودن ارزش کالاهای مصرفي ، طاعون فساد اداری وده ها مشکل اجتماعي ديگرهمچون اختاپوتی دررگ وپی جامعهء ما رخنه کرده است.

امسال افزون بر همه آلام و رنج، مردم ما در شرايطي از عيد سعيد فطر تجليل مي نمايند که فاجعه تجاوز جنسي بالای کودکان به يک مصيبت همگاني مبدل گرديده است.جنايتکاران وحشي با مشاهده ناتواني مقامات دولتي در برابر اين عمل ضد انساني و ضد اسلامي شان،به اين عمل وقيحانه ادامه داده و روز تا روز اين پديده ننگين ترويج مي يابد.

در چنين شرايط همبسته گي همه وطنپرستان و نيروهای ملي و دموکراتيک در يک جبهه ملي و ميهني بخاطر تأمين صلح و ثبات،تحقق دموکراسي و رفاه همگاني بمثابه ضرورت عمده و اساسي تلقي مي گردد.

هموطنان عزيز ، بياييد اين روز های پرازميمنت  را به آرزوی زدايش اين همه درد وآلام آغاز کنيم وهمه با هم برای تأمين صلح ؛ سعادت ،  رفاه وترقي کشور عزيزمان ازدل وجان برزميم . 

 

با احترام

احمدشاه سرخابي

رييس شورای اروپايي نهضت فراگير


September 30th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها